The Secrets of My Legacy

My little brother and little sister

Memandangkan kami tak ada ramai adik beradik, kami amat bergantung antara satu sama lain… Maknenye tu lebih kurang macam tolong cover line la… Biar aku kenalkan angah kat korang. Nama dia ikram… Suka eja nama dia “e-crumb”… Lahir 13 oktober 1988.. Beza setahun je dgn aku ni… Kulit dia hitam manis, tak macam aku yang agak cerah… Hehehehehe… Sebab aku tak suke merayap… Dok terperap je kat dalam umah macam anak dara… Tu cerah sket… Ok… Adik aku yang sorang lagi ni perempuan… Nama dia Nur Aqilah.. Lahir 13 julai 1994. Beza 7 tahun dengan aku… Aku selalu sakat dia ni… Famili aku panggil dia adik je.. Tapi aku je yang sesat panggil dia meg. Camne bleh jadi meg?? Benda ni bermula dengan megi yang kerinting macam rambut dia tu.. Sejak dari tu la nama meg tu melekat kat dia sampai sekarang… Hehehehe… Jahat gak aku ni rupenye ye…

aku dan adik-adik ku…

3 Responses to "My little brother and little sister"

lawa gak nama meg tu…agak komersial…cam megi gak yg laku…haha..

jahatnya panggil adik mcm tu hahahaa

baik sangat ker abng nya ni…hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: